de voorbereiding

15 september 2014 - Waddinxveen, Nederland

Al een aantal weken zijn we druk in de weer met het plannen voor onze reis naar Amerika. Dagen achter de laptop en zoeken naar van alles en nog wat..en wat kom je veel tegen. Als we alles willen doen wat we vinden via internet, moeten we er nog een paar maanden aan vast plakken. Onze reis gaat starten op 2 mei 2015..dat duurt nog even maar goede voorbereiding vinden we wel makkelijk en belangrijk, je gaat zo een reis niet dagelijks even maken en we hebben er beide keihard voor gewerkt en willen er gewoon alles uithalen wat mogelijk is. Er zijn veel dingen die we gaan bezoeken en doen maar er zijn altijd een paar dingen wat je altijd al graag wil zien...dag 2 gaan we richting Palm Springs en Joshua Tree NP...dat staat bij mij hoog op mn lijstje...genieten met de muziek van U2 op de radio...dat wordt genieten met.....kippenvel ! De derde dag gaan we voor Ruud zijn droom...rijden op de route 66.. richting Flagstaff, dankzij you tube hebben we heel wat filmpjes gezien en die gaan wij ook zeer zeker maken..( met de gopro) We zullen alles via deze site met jullie delen..de route volgt..